Yazar

mahmutsefikkc@gmail.com

10 makale bulunmakatadır

Başkansan Haberin olacak‼️ Başkansan Ağırlığın olacak‼️

09:22 - 9 Aralık 2019

+A

-A

 
Efendim geçen hafta bir takım ziyaretlerde bulunduk. İl Genel Meclis Başkanı sayın Hacı Ömer SEYFİ bey, Özbağ Belediye Başkanı sayın Rasim ARAZAY bey ve ayda bir memleket hasretini gideren 26. Dönem Kırşehir Milletvekili sayın Mikail ARSLAN beyi makamında ziyaret ettik.
Faydalı görüşmelerimiz oldu. Sorularımızı sorduk. Notlarımızı aldık. Vaavvv dedik. Geçelim konu başlığı altında notlarımız. İl Genel Meclis Başkanı sayın Hacı Ömer SEYFİ bey gayet realist sakin, rahat ne dediğini bilen, iyi bir dinleyici ve keza siyaseti içmiş Kurt misali işin ehli maşallah. Gerekçeli belgeli konuşuyor. 
 
Neler dedi nelerki çiçeği burnunda Belediye Başkanı sayın Selahattin EKİCİOĞLU vallahi zor durumda. Artık çiçeği burnunda zamanında geçti. 9 aylık Belediye Başkanı yani. Halkta büyük bir beklenti başladı artık. Benden söylemesi. Özellikle istihdam odaklı projeleri gençler ivedilikle bekliyor. Kurtar bizi başkanım misali. İş aş istiyookkk. Seçimde destek verdiikk. Hani nirdeee derler 1 yılı doldorunca derim şimdiden. 
 
İL Genel Meclisi Başkanı sayın Hacı Ömer SEYFİ bey Belediye Başkanı sayın Selahattin EKİCİOĞLU dan şikayetçi. Haberim yok, haberim yok, habire haberim yok diyor yahuu dedi. Niye mi? Belediye de kimi bazı hususlar dan bihaber. Üstüne üstlük bunu Vali bey önünde de itiraf ediyormuş? İtirafıda "Haberim yok. Özür diliyorum" demiş. Ne olacak sanki. Koalisyonla gelirsen muktedir olunmaz tabii. Belediye de CHP misyonu, Zihniyeti var mı? Yok. CHP İL teşkilatı kanadında bu konuda rahatsız. Bunu herkes biliyor farkında. Mısırdaki sağır sultan bile duydu misali. Bu hususta millet İttifakı uyuşması sorunları gayet pek tabii mevcut. İyi Parti nede olsa ülkücü camiadan gelmiyor mu? Hayırdır kırmızı çizgileri pek tabii mevcut. İlanihayet zamanla ağır hususlar çıkar kamuoyuna. Zamanı gelince açıklarız. 
 
Şöyle ki özre beyan hususlar ;
 
* Tabiat Parkı olayı. Ne bakanlığa yazı var, nede talep var. Diyor İl Genel Meclisi Başkanı sayın Hacı Ömer SEYFİ bey. Eee... Bu park bize neden verilmiyor feryadı? Evvelki Belediye Başkanı sayın Yaşar BAHÇECİ uğraşı vermiş yaptırmış. Bakanlıktan talepte etmiş. Size de süreci sıkı takip etmek düşer.  Bu süreçte Resmi yazışmalar yazmak düşer değil mi yanii? Belediye bu konuda yazışma talebi varmı? Beyan etsinler dedi. 
 
* Ahiliğin Konya ya devri. Nihayetinde foyası çıkmadı mı? Aslı astarı yok yahu. Yetkili oda başkanı (ESOB) sayın Bahamettin ÖZTÜRK ivedilikle açıklama yaptı. Akparti Kırşehir Milletvekili sayın Mustafa KENDİRLİ de TBMM tüm TÜRKİYE önünde açıklama yaptı. Bakanlar kurulu kararınca Ahiliğin Merkezi 2008 yılında Kırşehir olarak belirlenmiştir. Olay bitti. 
 
Farklı illerde panel, seminer, konferans düzenlenmesi Ahiliğin merkezinin değişmesine sebep olur mu? Olmaz tabiki de. Bahusus sayın Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkan yardımcısı Ankara milletvekili Kırşehir'li sayın Yıldırım KAYA, yine Cumhuriyet Halk Partisi Kırşehir Milletvekili sayın Metin İLHAN bey yanlış bilgilendirildik, haberimiz yoktu demediler. Veya Diyemediler. Duymadık. Erdem sahibi sayın başkan EKİCİOĞLU der. Doğru söze ne hacet? Öğrenmiş oldular. Hatasız kul olmaz da. Ahhh... Ahhh... Ne EKİCİOĞLU, ne İLHAN nede KAYA hepsi Kırşehir Sevdalısı da ekipleri kalite, Kalifiye, liyakat, toplumda karşılığı olan kişiler mi? Bu mühim. Tüm partilerde bu sıkıntı mevcut maalesef. 
 
* Türkiye de ulusal medyada TV de de çıktım dedim (Kontv 2018 Kasım) önüne gelen danışman oluyor dedim. Tüm partilerde bu rezalet, ehliyetsizlik maalesef mevcut. Ne Yüksek Lisans eğitimi, ne lisans eğitimi nede Önlisans eğitimi var yahuu. Lise mezunu danışman. Oh ne güzel. Akrabam, dostum, boşta kalmasın ohooo... Olmaz kardeşim olmaaazzz...Sadece eğitimde yetmiyor. Karizma, diksiyonu, hitabeti giyim kuşam mühim. 
 
İşi ehline vereceksiniz. Partide koşturmuşda eee... Belediye Başkanı, Milletvekili Danışmanı illaa olacak. Avrupalı ne der? Belgeni, diplomanı hatta ekstra uluslararası sertifikada ister. Görevi verir. Bu Türkiye nin mühim sorunu. "ATA ET, İTE OT VERİLMEZ ATA SÖZÜ"...Yeterli heralde... 
 
* Jeotermal enerji katkı payı hususunda İl Genel Meclisi Başkanı sayın Hacı Ömer SEYFİ bey 500 bin TL üzerinden Kırşehir Belediyespor a katkı vereceğiz. Ama bunu Valilik ve biz verdik açıklaması da Belediye Başkanı sayın Selahattin EKİCİOĞLU dan da e yanii isteriz. Sonra yardım etmiyorlar. Her şeyi kısıyorlar denmesin hususu. 
 
* Bir başka husus. Kırşehir de Avukat mı yok? Ankara dan Belediye ye Avukat tutuluyor? Kırşehir de çok kaliteli hukuçularımız var. Yazık değil mi? Mevcut Avukat tan izinsiz bir şey yapılmıyor? Adam sorgu sualsiz tak dava açıyor. Sonra Başkan EKİCİOĞLU haberim yok diyor dedi. Tasdikleyici mahiyette benimde başıma geldi. Benim ufaklık bağırsak enfeksiyonu geçirdi. 12 yaşında. Aklı var yani. Kulağı duyuyor. Gözümde görüyor. Adı gibide hatırlıyor. 
 
O gün 112 Acilde Doktor bir müddet Market suyu için, sularda sıkıntı var dedi. Bu su kardeşim. Anlık bozulur. Anlık müdahale ile düzelir...Ve o gün de CNNTÜRK te Kırşehir de sularda gastroloji var dedi. Bizde ACİL deki doktor beyanı ve reçetesi ile tasdikleyerek " Sularda Salgın var‼️ Tedbirler alınıyor" yazdık... Haydaa... Hoppala... Ankaralı meşhur Avukatımız diyaloğa geçmeden Hemen dava açar... Aradım Başkan EKİCİOĞLU beyi bilgilendirdim. Bu ne Başkanım diye. Bana da haberim yok dedi. Hoppala dedim. CHP li muhalif kanadıda sağ olsunlar senin yazdığın neki tak dava açıyorlar. Rezalete bak. Bu mu Basın özgürlüğü. Manşet açık net. Bişey yok ki dediler. Kurumsallık Belediye de maalesef hala daha yok. TSO benzemediği anlaşıldı. 
 
Ne oldu peki. Sonuç mahkeme dikkate dahi almadı. Savunmamızı yaptım polise. Duruşma dahi olmadı. Manşete bak!! Davaya bak derler...Neyse olmuşa ölmüşe çare yok. Kırşehir den Avukat olsaydı arardı bizi, sorardı kastınız nedir? Gerekçeniz nedir? Gelin ofisimize bi çay içelim derdi. Kırşehir de çok bilgili hukuçularımız mevcut...
 
Mesele Kırşehir meselesi...Belediyemizin Kırşehir den AVUKAT ı olmalı. Müdavim Başkan ve Yardımcıları ile yüzyüze görüşmeli. Toplantılara, mühim işlere bizzat katılmalı. Davul Burda, Tokmak Ankara da olurmu yahuuu... 
 
* Yine Belediye personellerin SGK sı yatmamış. Ve benzeri şeyleride ulusal basına kanala FOX TV ye, Kırşehir i küçük düşürerek vermesi, Kime hizmet dedi H. ÖMER SEYFİ bey. Belediye Başkanı adaylığı sürecinde her şeyi göze almadınız mı? Borç pankartı ile başladı, Mercedesle devam etti, Tabiat parkı, Ahilik derken 9 ayı geçirdi dedi sayın EKİCİOĞLU. 
 
* Artık İl Genel meclisi Başkanı sayın Hacı Ömer SEYFİ beye el-cevap hususu Belediye Başkanı sayın Selahattin EKİCİOĞLU na ait. Aman dikkat gerekçeli belgeli olsun. Karşı taraf gene mazeretli haberim yokluk gelmesin diyor. Bir değil 5 değil diyor.
 
* İl Genel meclisi Başkanı sayın Hacı Ömer SEYFİ bey yine diyor ki, biz Mhp li Başkan Arif EKİCİ ile gayet uyumlu çalıştık. Hükümet kanadı olarak yardımcı olduk. Bizim Vekil Mustafa KENDİRLİ beyden bir şey istediler mi? Arsa Ofisinin yıkılması bile fiyasko. Önceden zaten ofisi kaldırdılar. Tabiat parkı için, İLLER bankası için veya bir iş için İstişare ettiler mi? YOK dedi. Habire çamur at izi kalsın politikası güdüyorlar olmaz icraat görelim artık dedi.
 
Neyse bu iş çok su götürür. Haberimiz halkı bilgilendirmek. Satranç oyunu başladı. Sıra Belediye Başkanı sayın Selahattin EKİCİOĞLU açıklaması merakla bekleniyor. 
 
Özbağ Belediye Başkanı sayı Rasim ARAZAY dediki, Kırşehir Belediye Başkanlığı geliri bende olsa borcumda olsa neler yaparım valla dedi. Milletvekili Metin İLHAN bey AMBULANS sözü vermiş. Helal olsun dedim şahsen valla. Hükümet olmadan AMBULANS vermek büyük maharet. Sayın Hacı TURAN Vekilimiz de Halı sahanın tadilatı sözü vermiş. Yaparmı yapar. Zaman gösterecek...Bizde haberi yapacağız. 
 
Geçen hafta balıklama atlama bilgi kirliliği haberleri oldu. Özellikle AHİLİĞİN KONYA YA DEVRİ... Bu hafta da Akparti Merkez ilçe başkanı belli olur heralde. Avukat ALİ DEMİR ismi kamuoyunda güçlü. Hayırlısı olsun kim olursa. Selam vesselam... 

Facebook'ta paylaş butonu
Print

YORUMLAR

Facebook Yorumları
YORUM YAZ
1000

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

ÖNE ÇIKANLAR

ANKET

Sayfalar

DUYURULAR

LİNKLER

ARŞİV

HAVA DURUMU

Günlük Gazeteler

Oku